Rommipullo kylkeen ja tuulta purjeisiin!
 

Varmasti monien muiden blogien ja tekstien tavoin, aloitan myös omani pienellä kokoavalla introlla, jotta te (lukijat ja toivomukaan kommentoijat) sekä minä (kirjoittaja ja ajatusten suolaaja) pysyy kärryillä mitä, missä ja milloin? Olen siis jo aikani kärvistellyt ja pohtinut, lienekkö tässä kehossa energiaa jakaa ajatuksia omaa päätä pidemälle, ja pari päivää sitten päätin että kyllä. Intohimo kirjoittamista kohtaan lienee vain liian suuri. 

Voisin lähteä siitä, että tekstit tulevat olevaan kaikkea ja ei mitään. Pyrin pitämään sisällän mielenkiintoisena tuomalla esiin niin omiani, kuin myös muiden ajatuksia ja mielipiteitä. Olisi hienoa herättää keskustelua, tunteita sekä ajatuksia hiljaa päässä. Pyrin myös pysymään mahdollisimman "neutraalina", vaikka joskus saatankin heitellä tikkejä, eli omakohtaisia vinkkejä, kuka olen ja mitä teen. 

Lisäpyrkimyksiä olisi kirjoittaa mahdollisimman säännöllisesti, mikä ehkä näin kesän alla on hiukan helpompaa ennen kirjoituksia (huom. ensimmäinen tikki: olen lukiolainen). Tämän lisäksi haluan pitää sisällön mahdollisimman omanani, jolloin kuvat olisivat itse ottamia. Linkit sun muut lisämausteet merkkaan aina kaikkeen mukaan, etten joudu teiden sinipukuisten ritareiden kanssa vahingossakaan nenäkkäin. 

Olen myös mielessäni jo keräillyt tämän kuun "suosikkeja", eli asioita jotka ovat herättäneet huomioni tai joihin olen muuten vain ihastunut. Tästä aiheesta kuitenkin laaemmin vasta kuun lopussa/ heinäkuun alussa, riippuen täysin töideni joustavuudesta. 

 Pyrin teksteissäni korjaamaan aina pahimmat kirjoitusvirheet ja ohilyönnit ennen julkaisua, mutta ihmisen tavoin myös minä teen virheitä. Mutta tämän lyhyen intron jälkeen voimmekin siirtyä jo kohti uusia vesiä ja ajatusten virtoja. 

Nähdään siis pian uusien näppäilyjen merkeissä. 
 

Allekirjoittaen: Penninkäinen